DIGITALLY YOURS – DIGITAL SCIENCE SCHOOL
Osnovni podaci o kursu
Kako da iskoristite veštine digitalnog marketinga i unapredite svoj biznis, zaradu i karijeru?
Upišite Digital Science School i to će vam objasniti vodeći stručnjaci u regionu iz oblasti marketinga, dizajna i e-commerca!
Uređivanje online sadržaja za kompanijske potrebe postaje sve kompleksnije, ali i neophodnije. Bez znanja prezentacije na web stranici, ali i kodeksa na društevenim mrežama i ostalih digitalnih kanala, ostvarivanja ozbiljnijeg uspeha u bilo kojoj oblasti biznisa postaje nemoguće.
Ipak, kako digitalne nauke stalno evoluiraju, bitno je stalno ostati u toku da biste na najbolji način iskoristili prilike koje nam internet pruža.
U komunikaciji sa klijientima način na koji pišete će vas staviti u prvi plan u odnosu na konkurenciju.
Kroz pravilno plasiranje sadržaja putem njusletera možete sada lakše da pošaljete poruku vašim korisnicima.
Kroz vizuelni identitet privući ćete pažnju klijenata.
Sve ovo ćete naučiti da radite na modulima koje će prirediti Digital Science School za svoje polaznike!
U Školi digitalnog marketinga možete odabrati pojedinačne module ili svih šest modula.
- I modul: Oglašavanje na društvenim mrežama, 30. novembar 2022.
predavač: Bojana Kovač
Na ovom modulu naučićete kako da upravljate različitim platformama za oglašavanje na društvenim mrežama. Biće prikazani najnoviji trendovi u oblasti pozicioniranja vašeg brenda na društvenim mrežama kroz pažljivo kreiranje oglasne kampanje koja podrazumeva pre svega odabir prave ciljne grupe i definisanje jasne poruke koju želite da pošaljete svojim korisnicima.
- II Modul: Kontent marketing – SEO i copywriting, 2. decembar 2022.
predavači: Bojana Kovač
Anđela Ignjačević
Sadržaji na svim digitalnim platformama se razlikuju i treba im pristupiti pojedninačno. Zato na ovom modulu želimo da vam pojasnimo kako ćete znati koju vrstu tekstova treba da koristite za određeni kanale komunikacije tj. za različitu platformu koju koristite i kako da prilagodite svoju komunikaciju određenim ciljnim grupama. Takođe ćemo prikazati razlike između pisanja za širu publiku, tzv. B2C i pisanja za užu poslovnu grupu, tj. B2B pisanje. Obradićemo osnovne postulate SEO (Search Engine Optimisation
- III Modul: Brending – vizuelni identitet i dizajn na digitalnim platformama, 7. decembar 2022.
predavači: Bojana Kovač
Lazar Odalović
Svako pozicioniranje brenda počinje od davanja imena brendu, a odmah nakon toga sledi određivanje vizuelnog identiteta. Na ovom modulu ćete naučiti kako da komunicirate sa dizajnerima koji treba da budu vaši partneri u kreiranju novog brenda ili u održavanju standarda postojećeg vizuelnog identiteta za već etablirane brendove. Takođe, pokazaćemo koji su najbolji formati koji trenutno imaju najveći broj pregleda i uticaj kroz pažljivo kreiranje oglasne kampanje.
- IV Modul: Google Ads – You tube oglašavanje, 9. decembar 2022.
predavač: Anđela Ignjačević
Na ovom modulu ćete naučiti kako da pravilno birate ključne reči za svoju oglasnu kampanju i na koji način da dobro tempirate oglas kako bi on bio jednako primamljiv bilo da se gleda sa računara ili sa mobilnog uređaja. Naučićete kako da povećate broj poseta svom sajtu, a pogotovo broj kupaca na web prodavnici. Zbog toga ćemo vam na ovom modulu pomoći da naučite kako da vaši proizvodi i usluge budu među prvima na pretrazi uz pažljivo korišćenje Google Ads platforme sa određenim budžetom.
- V Modul: Newsletter – e-mail marketing, 14. decembar 2022.
predavači: Katarina Vujić
Marina Lazarević
Kroz ovaj modul objasnićemo osnove newsletter-a i proći ćemo kroz tri segmenta: pisanje tekstova za newsletter, kreiranje liste kontakata i pregled postojećih platformi za slanje newsletter-a.
Od postojećih platformi posebno ćemo obraditi Sendfox i SendinBlue gde ćemo na ova dva primera videti koje su prednosti i mane jedne i druge platforme, nakon čega ćete moći da donesete odluku koja vam od ove dve platforme više odgovara.
- VI Modul: E-commerce, 16. decembar 2022.predavač: Vesna AleksićOvaj modul je poslednji, kao kruna svih prethodnih modula jer integriše skoro sve iz prethodnih. Kroz e-commerce postižete rezultate – to je da krajnji kupac/klijent kupi vaš proizvod ili uslugu. Proći ćemo kroz osnove postavljanja e prodavnice na web-u iz ugla prezentovanja vašeg brenda i izlistavanja proizvoda kao i iz ugla tehničke postavke same web prodavnice. Pojasnićemo i osnovne termine: digitalna ekonomija, Web Shop, Web 3, Metaverse.